اینستاگرام بیزینس چیست؟ و چرا باید پیج اینستاگرام خود را تجاری سازی کنیم؟
هر کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای اعتبار مشخصی می باشد. که قطعا سطح اعتبار هر کاربر نشان دهنده این است که افراد بیشتری می توانند به آن اعتماد کنند. صفحات در اینستاگرام به دو دسته شخصی و تجاری تقسیم می شوند که همانطور که در عنوان هر دسته بندی مشاهده می کنید، مشخص است که هر درسته بندی مربوط به چه نوع صفحه ای در اینستاگرام است.
تفاوت صفحه تجاری و شخصی چیست؟
صفحات شخصی یا به عبارت دیگر Private به صفحاتی گفته می شود که معمولا یک شخص با منتشر کردن اطلاعات فردی خود به مخاطبان خاص صفحه ای را مدیریت می کند. طبیعتا صفحات شخصی مطالبی را شامل می شود که عبارت است از: رویداد های زندگی، عکس های شخصی، اشتراک گذاری فعالیت های روزمره و تمامی فعالیت های شخصی. اما پیج های بیزینسی و یا به عبارت دیگر تجاری، شامل مجموعه ای است که درحال فعالیت برای هدفی خاص برای کسب و کار است و در هر صنف شغلی به صورت انحصاری مخاطبان دسته بندی می شوند.
آیا شما هم به اینستاگرام بیزینس نیاز دارید؟
هر کاربر با توجه به نوع فعالیت خود در اینستاگرام این دسته بندی را مشخص خواهد کرد. اگر فردی هستید که به رشد و رسیدن به اهداف خود اهمیت می دهید در فضای مناسبی هستید که موضوع فقط رشد کردن است. برای بیزینس کردن، حتما نباید صاحب یک کسب و کار باشید؛ چرا که با صفحه شخصی خود نیز می توانید مخاطب های زیادی را جذب نمایید.
آیا اینستاگرام بیزینس می تواند با پیج های شخصی هم تلفیق شود؟
همانطور که مطلع هستید بارها صفحاتی در اینستاگرام مشاهده کرده ایم که به صورت شخصی فعالیت می کنند، اما در کنار یک صفحه کاملا شخصی یا به عبارت دیگر Personal، اقدام به فروش محصولات، خدمات و یا تبلیغات می کنند.که در این راستا با این فعالیت ها با صفحه شخصی خود به درآمد بالا می رسند. صفحات شخصی شما هم می توانند نشانگر یک کسب و کار بسیار بزرگ باشد که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می کند.
منظور از بیزینس اینستاگرام همان گزینه Switch To Bussines Profile است؟
خیر، برای بیزینس کردن فقط به حالت نمایشی می توانید به صورت کاملا رایگان از اینستاگرام خود اقدام نمایید و به راحتی از امکاناتی که اینستاگرام برای صفحات بیزینس قرار داده است استفاده نمایید.
در این روش به صورت کاملا تخصصی تمرکز بر روی مخاطبان شما است. دقیقا صفحه شخصی و یا تجاری شما باید به چه نوع اعتباری در دنیای بیزینس دست پیدا کند که کاربران و مخاطبان از بین این همه صفحات مختلف در صنف کاریتان شما را انتخاب کنند؟ چرا که اولین خصوصیت حائز اهمیت برای کاربران در هنگام ورود، اعتبار آن پیج است. که آیا این صفحه مورد اعتماد است؟ آیا مشتریان از نوع خدمات رضایت کافی دارند؟
شما می توانید با کلیک بر روی اینستاگرام بیزینس از حائز اهمیت بودن بیزینس اینستاگرام و قابلیت های دیگر با خبر شوید. تمامی قعالیت ها توسط ساختار و قوانین اینستاگرام برای بیزینس سازی انجام خواهد شد که با پیروی از تمامی خصوصیات بیزینس سازی در اینستاگرام پیج شما به بهترین شکل ممکن در بهترین جایگاه در بیزینس موردنظر خود قرار خواهد گرفت.