برندسازی با اینستاگرام | چگونه در اینستاگرام موفق شویم | افزایش محبوبیت

برندینگ چیست؟

آموزش برندسازی در اینستاگرام

اگر شرکتی بخواهد خدمات و محصول خود را به مردم معرفی نماید باید یک نام تجاری داشته باشد که به آن برند می گویند. از  این طریق شما در بین بقیه کسانی که در بازار مشغول به کار هستند، شناخته می شوید. اگر دقت کرده باشید برخی از شرکت ها با یک علامت شناخته می شوند و برخی از شرکت های  نام آشنا برندی مثل یک اصطلاح و یا جمله ای که هر شخصی از افراد جامعه با بیان کردن آن اصطلاح، در ذهن دیگران آن شرکت را تداعی می کنند و برندینگ جز این شناخته شدن نیست. هر شرکتی که بخواهد که کشور و یا سر تا سر دنیا به خوبی شناخته شود،  این مساله را جدی خواهد گرفت. یکی از مهمترین مسائلی که در این زمینه باید به آن دقت شود این است که برندینگ در یک مدت کوتاه بوجود نمی آید و باید به مدت طولانی برای آن برنامه ریزی کرد. رقابت در بازار نسبت به گذشته بسیار پیچیده تر شده است و برای موفقیت در بازاریابی باید به همه جوانب امر دقت داشته باشید. در واقع در بین هجوم رقبای بسیار در بازار شما باید بتوانید جایگاه خود را تثبیت نمایید و این کار بوسیله برندینگ امکان پذیر است اما در صورتیکه با برنامه و دقت به امر توجه شود. برندینگ مانند بسیاری از کارهای دارای باید ها و نباید هایی است که در صورت عدم توجه به آنها، در این امر موفق نخواهید شد.

آیا با اینستاگرام آشنایی دارید؟

اینستاگرام چیست؟

در سال 2010 شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی شد که مثل بعضی از شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک و توییتر قابلیت بارگذاری عکس و ویدیو را دارد. هر شخصی می تواند در این شبکه حساب کاربری داشته باشد و هر عکس و مطلبی که در این حساب شخصی منتشر نماید، در صفحه شخصی او دیده خواهد شد. اینستاگرام در طی سال های متمادی در حال رشد و پیشرفت بود و تا کنون تغییرات زیادی برروی آن اعمال شده است. مطالب زیادی در مورد اینستاگرام می توان بیان کرد ولی از مهمترین قابلیت های آن می توان به ارتباط برقرار کردن با شبکه های اجتماعی دیگر است در این صفحه آیکون هایی از صفحات دیگر وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن دوستان دیگر صفحات خود را در این شبکه نیز مشاهده نمایید. از امکانات دیگر اینستاگرام هشتگ (Tags#) می باشد که برای کمک به پیدا کردن عکس و دیگر کاربران از آن استفاده می شود. قابلیت های تازه برای قرار دادن عکس و فیلتر ها در اینستاگرام به وجود آمده است. کاربران می توانند عکس ها را ذخیره کنند و در پست های نشانه گذاری شده ذخیره می شود. می توان در یک پست حدود 10 عکس را آپلود کرد. آرشیو کردن پست ها نیز به توانایی های این اینستاگرام افزوده شد. این مطالب  نشان میدهد که این شبکه اجتماعی با توانایی هایی که دارد می تواند بسیار مفید و پر کاربرد باشد. یکی از این توانایی ها برند سازی در اینستاگرام برای یک صفحه می باشد.

طراحی پیج اینستاگرام

طراحی پیج اینستاگرام

برندسازی در اینستاگرام

برندینگ اینستاگرام امروزه بسیار رایج  شده  و  این مساله به دلیل کاربردی بودن اینستاگرام است. همانطور که به آن اشاره شد در این شبکه اجتماعی استفاده از تصاویر بسیار زیاد است، بنابراین برای ایجاد یک تصویر ذهنی ماندگار استفاده از تصاویر جذاب و معنی دار بسیار مهم است. در ابتدای مطلب از معنی برند صحبت شد و اینکه برند یا نام تجاری مفهوم و تصویری است که از یک شغل و ایده در ذهن مردم وجود دارد. هر فعالیتی که برای ساختن  یک تصویر ماندگار انجام شود برندینگ و یا برند سازی می باشد. لوگو و یا یک تصویر می تواند در ذهن ها ثبت شود و یاد آور یک شرکت  باشد. اینستاگرام هم  یک شبکه بر پایه تصاویر می باشد. شما با ایجاد یک حساب کاربری می توانید با افراد زیادی آشنا شوید و یک تصویر به یاد ماندنی را از طریق به اشتراک گذاشتن تصاویر از خودتان در ذهن مخاطبانتان ایجاد نمایید. اگر بخواهید برای برند سازی کسب و کار از اینستاگرام استفاده نمایید بهتر است از تصاویر جذاب و دیدنی را استفاده نمایید تا مخاطبانتان جذب صفحه شما در ابتدا و بعد به مرور زمان جذب کسب و کار و حرفه شما شوند. برندسازی در اینستاگرام امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و علت آن گرایش تعداد بالایی از مردم به این صفحه اجتماعی می باشد و فرصت مناسبی ایجاد شده تا اصطلاحی به نام برندسازی در اینستاگرام ایجاد گردد که دارای اصول و روش هایی است تا بتوانید در آن موفق باشید.

ارتقا پیج اینستاگرام

اصول برندینگ در اینستاگرام چیست؟

امروزه با توجه به حضور پررنگ فضای مجازی در زندگی مردم نمی توانید از مزایا و معایب آن دور باشید مسلما مزایای این فضا  بیشتر از معایبش خواهد بود. ایجاد برندینگ توسط اینستاگرام در چند سال اخیر بسیار پر رونق شده است ولی با گذرکوتاهی در این شبکه اجتماعی صفحاتی از شرکت های مختلف را خواهید دید که چند عکس  اولیه برای شروع کار گذاشته اند و هیچگونه آپدیتی ندارند. باید بدانید که این روش را نمی توان برند سازی در اینستاگرام دانست بلکه برای استفاده از این شبکه و شناخته شدن در آن باید بسیار فعال باشید و به نکاتی توجه نمایید. زمانی که فعالیت خود را در زمینه برندینگ در اینستا شروع می کنید به آرامی توجه به این کسب و کار از سوی مخاطبین و فالوورهای شما را افزایش خواهد داد. شناخته شدن شما و برندینگ کسب و کار شما بستگی به نوع عملکرد شما دارد افراد متخصص در این زمینه  از هر تصویری برای تبلیغ محصول خود استفاده می نمایند. باید در این زمینه خلاق باشید تا بتوانید متفاوت تر از بقیه عمل کنید و متمایز دیده شوید. شاید هر چه تلاش می کنید نمی توانید به اندازه کافی خلاق باشید در این مورد باید از افراد متخصصی همچون اینستا سکیوریتی کمک بگیرید. در برندینگ اینستاگرام باید از تمام قوانین و قواعد مطلع باشید.

ارتقا پیج

معایب شروع تبلیغات بدون برندینگ
تفاوت بین برند سازی و تجاری سازی
آیا برندینگ از اهمیت بالایی برخوردار است؟
زمان موردنیاز برای نهایی کردن پروژه برندینگ
تفاوت تجربه برندینگ با اینستا سکیوریتی
آیا برندینگ چه تاثیری بر روی اعتمادسازی مشتریان دارد؟
با برندینگ حتی در هنگام خواب پول در بیاورید صحت دارد؟
معایب شروع تبلیغات بدون برندینگ

برندینگ ارتباط مستقیمی را با جذب مخاطب و ماندگاری آن ها دارد، شروع تبلیغات بدون در نظر گرفتن برندینگ صفحه در اینستاگرام عاقلانه نخواهد بود. ممکن است روش های تبلیغاتی شما، مخاطب های بسیاری را جذب نماید. اما تعداد افرادی که از صفحه شما بازدید می نمایند. نسبت به افرادی که صفحه شما را دنبال یا به عبارت دیگر فالو خواهند کرد بیشتر خواهد بود. در نتیجه مخاطبانی که یکبار از صفحه شما بازدید می نمایند و دیگر به صفحه شما باز نمیگردند، مطمئنا برندینگ شما بسیار ضعیف است. این آمار را میتوانید با استفاده از Business Profile در اینستاگرام، از طریق قابلیت نمایه صفحه، مشاهده نمایید. که آمار بازدید صفحه اینستاگرام شما را در 7 روز نشان خواهد داد.

تفاوت بین برند سازی و تجاری سازی

بسیاری از افراد تجاری سازی را همان برند سازی می نامند. در صورت اینکه، برندینگ و تجاری سازی دو مبحث جدا از هم می باشند که در کدام از آن ها میتواند به صورت جداگانه ای به رشد و پیشرفت کسب و کار و یا صفحه ای خاص در اینستاگرام کمک نماید. به صورت مختصر، مفهوم اصلی تجاری سازی، قرار دادن کسب و کار در دسته بندی مشخص و انجام دادن الزامات مربوط به آن تجارت خاص می باشد. اما برندینگ برای معرفی و طراحی الزامات مربوط به شناخته شدن نام یک کسب و کار به صورت حرفه ای است.

آیا برندینگ از اهمیت بالایی برخوردار است؟

اگر میخواهید در اینستاگرام جایگاه ثابت و حرفه ای را داشته باشید قطعا بدون برندینگ نمیتوانید به رویا های خود دست پیدا کنید. برندینگ اولین و مهم ترین اقدامی است که هر کسب و کار نوپایی مستلزم این است تا به آن توجه ویژه ای داشته باشد. با برندینگ بازاریابی حرفه ای را برای محصولات و یا خدمات خود آغاز خواهید کرد و در نهایت نتیجه آن با افزایش محبوبیت و فروش فوق العاده ای روبرو خواهد شد.

زمان موردنیاز برای نهایی کردن پروژه برندینگ

لیست تمامی خدمات هایی که توسط وب سایت اینستا سکیوریتی انجام خواهد شد را میتوانید در پلن زیر مشاهده نمایید. زمان موردنیاز برای انجام تمامی موارد مذکور، حداقل 5 روز تا حداکثر 10 روز کاری می باشد.

تفاوت تجربه برندینگ با اینستا سکیوریتی

اینستا سکیوریتی به عنوان قوی ترین گروه امنیتی و تبلیغاتی اینستاگرام در خاورمیانه از دید کاربران، بیشترین سعی را در جهت معرفی پلن های متفاوت و قابل درک برای کاربران و مشتریان محترم کرده و همچنین بدون شک تمامی پلن های وب سایت اینستا سکیوریتی با خدمات مذکور، نوع تعریف و موارد آن را در هیچ وب سایت و یا مجموعه دیگر نخواهید دید.

آیا برندینگ چه تاثیری بر روی اعتمادسازی مشتریان دارد؟

یکی از مهم ترین مباحث مربوط به کسب و کار و دنیای تجارت، علی الخصوص در فضای مجازی “جلب اعتماد مشتریان” است. همانطور که مطلع هستید به دلیل به رسمیت شناخته شدن وب سایت های اینترنتی، در جهت فعالیت قانونمند، وب سایت هایی برای صدور مجوز از سوی دولت هر کشور معرفی شده اند که تمامی وب سایت هایی که قصد اعتماد سازی مشتریان و فعالیت در چارچوب قانون را خواهند داشت. مستلزم دریافت مجوزات مذکور می باشند. اما در کسب و کار شبکه های اجتماعی، صاحبان کسب و کار از این امکان مستثنا می باشند. کاربر برندینگ در اینجا مشخص خواهد شد که جزء مهم ترین و درواقع اصلی ترین فاکتور در جهت اعتماد سازی کاربران خواهد بود. دلیل استفاده از واژه کاربر چیست؟

هر شخص در ابتدا جهت مشاهده خدمات، محصولات به صفحه و یا فروشگاه شما می آیند. تا زمانی که هیچ خریدی توسط شخص موردنظر انجام نشود. نام آن مخاطب و یا کاربر خواهد بود. در نتیجه برای تبدیل کاربر به مشتری، مستلزم برنامه ریزی و رعایت اصول و قوانین خاصی می باشید. یکی از اصلی ترین فاکتور ها در جهت اعتماد سازی و تبدیل مخاطب به مشتری “برندینگ” می باشد. که در اینستاگرام شاهد کسب و کار های بزرگی می باشیم که بیش از 500K فالوور دارند. و در آخرین بررسی شاهد کسب درآمد روزانه 30 میلیون تومان در یک صفحه اینستاگرامی بوده ایم.

با برندینگ حتی در هنگام خواب پول در بیاورید صحت دارد؟

فرض کنید دارای صفحه ای می باشید که به هیچ وجه برند سازی نشده و مشتریان شما نمیتوانند به شما اعتماد کرده و با خیال راحت از خدمات شما استفاده و یا محصولی را خریداری نمایند. شما باید روزانه بیش از چندین ساعت که صرف زمان، منجر به ضرر مالی خواهد شد را برای تمام مشتریانی صرف نمایید که به شما پیام میدهند و سوال آن ها به صورت زیر مطرح میشود:

در خواب پول در بیاورید

  • من از کجا بدون اگر بخرم شما ارسال میکنید؟
  • ببخشید شما قانونی هستید؟
  • چطور باید به صفحتون اعتماد کنم؟
  • آدرستون کجاست میتونم حضوری بخرم؟
  • ببخشید مجوز دارید؟
  • اجناستون اصل هستند؟
  • و…………………………

از جمله اینکه فروش محصولات و خدمات شما بسیار کاهش پیدا کرده و البته در اکثر موارد به صورت کامل “متوقف” میشود. قطعا بدانید که قبل از فروش یک محصول و یا خدمات، مستلزم پاسخ به سوالات مذکور می باشید. که در نهایت به دلیل عدم ارائه مدرک موجه در جهت اثبات قانونی بودن، مشتریان در نهایت به حرف شما اعتماد نکرده و به سمت کسب و کار هایی خواهند رفت تا اطمینان کامل به آن ها اعتماد نمایند. در نتیجه زمانی که برندینگ کسب و کار شما کامل باشد. نیازی به اثبات آن ندارید و زمانی که در خواب هستید کسب درآمد خواهید کرد!!

تخفیف ویژه پلن ها به مدت محدود

پایه
499000مناسب صفحات نوپا
  • طراحی لوگو حرفه ای
  • انتخاب رنگ و سبک مناسب برای صفحه
  • ساخت قالب (Template) پست ها
  • تولید محتوا حرفه ای (5000 کلمه)
  • بهینه سازی بیوگرافی صفحه
  • بیزینس پروفایل اینستاگرام
  • تایین نام کاربری مناسب و اورجینال
  • ساخت لوگو موشن

پشتیبانی تلفنی اینستا سکیوریتی

مرکز پشتیبانی مشتریان: 02128429881

فهرست